Proposem experimentar el teatre com a camí de desplegament personal.


OFERTA FORMATIVAlogo TSL fons blanc

1. CURSOS DE COMUNICACIÓ I PRESÈNCIA (parlar en públic)

Eòlia ofereix cursos destinats a totes aquelles persones interessades a millorar, per necessitats professionals o personals, la seva comunicació verbal i corporal en l’execució de discursos, negociacions o altre tipus de presentacions orals.
En alguns d’aquests cursos apliquem tècniques d’interpretació per treballar diferents aspectes de la comunicació: la por escènica, la naturalitat, els bloqueigs corporals, la manca de musicalitat o ritme, la creativitat i la convicció.

PROPERS CURSOS PROGRAMATS:

Parlar en públic. Curs intensiu de comunicació.

Curs destinat a totes aquelles persones interessades a millorar, per necessitats professionals o personals, la seva comunicació verbal i corporal en l’execució de discursos, negociacions o altre tipus de presentacions orals.

Aplicarem tècniques d’interpretació per treballar diferents aspectes de la comunicació: la por escènica, la naturalitat, els bloqueigs corporals, la manca de musicalitat o ritme, la creativitat i la convicció.

Pendent de noves dates
Rosa Galindo i  Àlex Mañas

Preu: 185€ (170€ alumnes d’Eòlia)

rosa-galindo-rdROSA GALINDO

Actriu i cantant. Ha treballat amb els directors més prestigiosos del panorama teatral català desenvolupant la seva carrera com a intèrpret de teatre musical. Cofundadora i codirectora d’Eòlia i de la Fundació Projecte Miranda. Professora associada de Fitzmaurice Voicework©. Interessa i apassionada per la connexió veu-cos-emoció, la connexió amb la natura, la comunicació humana i entre espècies.

 

ÀLEX MAÑAS

Autor i director de teatre. Llicenciat en Dret per la UB, postgrau de direcció d’actors a la URL. Ha sigut professor de comunicació al Col·legi d’Advocats de Barcelona i des de 2006 ho és de metges i professionals relacionats amb la bioquímica per a la Fundació Dr Antoni Esteve. Ha impartit classes de Guió Cinematogràfic a la Facultat de Publicitat i Relacions Públiques de la UPF i ha treballat en seminaris de redacció i presentació d’articles científics a la facultat de Ciències de la Salut de la UPF.

 

Sessions particulars

Oferim sessions particulars de 60 min per abordar de forma individual la presència i la comunicació de l’alumne interessat.


 

2. TEATRE PER A PERSONES AMB PROBLEMÀTIQUES ESPECÍFIQUES

Eòlia aposta perquè les persones amb alguna problemàtica específica tinguin l’opció de fer classes d’interpretació i de provar les diferents assignatures vinculades amb les arts escèniques (l’actor davant la càmera, dansa i treball de cos, cant…) en un marc artístic i professional de gran qualitat.

Eòlia ofereix dos grups de teatre dins d’aquesta àrea, els quals tenen matrícula oberta durant tot el curs. Les classes són impartides per professionals en actiu del teatre, el cinema i la televisió, i membres de l’equip docent d’Eòlia.

 

GRUP EÒLIA

Es treballen exercicis encaminats a connectar veu-cos-emoció a través de la improvisació, la concentració, l’observació i la creativitat. Ofereix atenció personalitzada i plantejament d’objectius específics per a cada participant, i per al grup, en funció del punt de partida i de la dificultat de cadascú.

La formació s’estructura en mòduls i sessions de matèries específiques, per tal que l’estudiant pugui provar diferents disciplines que l’ajudin a desenvolupar-se i a trobar eines per millorar la seva comunicació. S’utilitzen tècniques d’interpretació, d’improvisació, consciència i entrenament corporal, i treball rítmic (body percussion).

Aquesta pràctica inclou alguna experiència d’actuació en públic al teatre d’Eòlia, com a part del procés d’aprenentatge i de superació personal, sempre que es valori com a positiva per als participants-actors. 

Període:  d’octubre a juny (matrícula oberta tot el curs)
Horari:  Dimarts de 17.30h – 19h
Preu: 77€ mensuals  (90€ matrícula)                                               Més informació del grup

tsl grup bn

GRUP ACELLlogo-acell

Entrenament teatral amb l’objectiu d’aprendre, divertir-se i fer un grup estable amb continuïtat i de portar a terme en una única representació tot allò que haurem après al llarg de l’any. Activitat adreçada a persones amb discapacitat intel·lectual amb alt nivell d’autonomia.

Període: de setembre a juny (matrícula oberta tot el curs)
Horari:  Dissabtes de 11 – 13h

Més informació i inscripcions a ACELL (Federació Catalana d’Esports per a Disminuïts Psíquics). Telèfon 93 274 98 10.

*Eòlia és un projecte inclusiu i integrador que creu i que aposta pel valor de la diversitat. L’escola és un centre adaptat i totalment accessible. Hem signat un conveni de col·laboració amb ECOM (moviment associatiu integrat per organitzacions de persones amb discapacitat física), apostant per la promoció de la pràctica teatral per a persones amb discapacitat física. Amb CECAS, hem desenvolupat un programa on s’utilitza el Teatre com a suport en casos de drogodependència. També col·laborem des de fa temps amb el Casal de la Fundació Friends.

Més informació en aquest enllaç


 

3. SEMINARIS DE PEDAGOGIA TEATRAL – Teatre Sense Límits®

Les Arts Escèniques com a camí i context de desplegament personal.

Aquesta formació pretén dotar al docent, l’actor, o el terapeuta, d’eines de pedagogia teatral per poder incorporar-les a la pràctica professional habitual, o bé, per obrir nous espais d’exploració i d’acompanyament. També ofereix una experiència de creixement i ampliació de mirada per a qualsevol persona que vulgui potenciar la seva comunicació.

També considerem aquesta formació com una FORMACIÓ EN TEATRE SENSE LÍMITS®. TSL es una mirada sobre la pedagogia, de la qual es nodreix tot el projecte Eòlia i que ha donat nom a aquesta àrea específica, en la qual proposem experimentar el Teatre com a camí de desplegament personal.

Adreçat a:

  • Professionals de les Arts Escèniques (actors, cantants, ballarins, etc..)
  • Professionals, mestres i docents de teatre o de qualsevol àmbit
  • Professionals de la salut, terapeutes, educadors i treballadors socials
  • Qualsevol persona que vulgui obrir-se a una experiència i reflexió en relació a la comunicació, la inclusió, l’acompanyament i el desplegament personal.

La formació s’ ofereix en sessions de 7 hores cadascuna (impartides a la seu d’Eòlia) i un darrer cap de setmana residencial (a la Fundació Projecte Miranda, Alt Berguedà) .

Cada sessió es divideix en dos blocs:

  • Bloc 1: Pràctica teatral (11h-14h)
  • Bloc 2: Matèries (16h-20h)

Els participants rebran un diploma d’assistència. També es pot assistir a sessions individuals. Consulteu preus a eolia@eolia.cat 


PROGRAMA NIVELL 1

Re-narrar-se des de la resiliència  amb Anna Forès
Una nova mirada. Generant possibilitats. Resiliència.

Fitzmaurice Voicework ®: Teoria i pràctica amb Rosa Galindo
Presència. Respirar amb el que hi ha. Connexió veu-cos-emoció. Parlar en públic, gestió de l’estrès, la por i la comunicació. Equivocar-se en positiu. L’error com a procediment de l’aprenentatge.

Obrim la porta a la imaginació: Som artistes! amb Rai Borrell
Introducció i presa de contacte amb el joc teatral, gaudint, provant, sense jutjar, tot donant valor als estímuls mitjançant dinàmiques de grup, experimentar i obrir la porta de la imaginació i la creativitat de cada persona-artista. Treball col·lectiu: “Ajuda’m i t’ajudaré a ajudar-te”.

Acceptar i ajudar el grup “jugant”. “Només entenc aquesta feina com a treball col·lectiu, i només és possible des de l’ajuda d’uns amb els altres. Donarem valor a l’individu com a ésser artístic per jugar i –barrejar- la nostra. Univers del personatge: Treball de personatge des de la iniciativa individual per al grup “col·lectiu”. Mostra en públic: Cal mostrar el treball i gaudir del moment teatral amb el públic.

Sentir la diversitat 1 docent a determinar
En aquest seminari es farà una experiència teòric-pràctica de teatre amb col·lectius que tenen dificultats de la qualitat de vida de manera que es pugui empatizar amb ells. Es farà una descripció de quins són els trastorns alimentaris, quines són les causes i objectius per treballar amb aquest col·lectiu. A més, s’explicaran que són els trastorns d’ansietat i com es pot obtenir una millora amb mètodes de relaxació (training autogen de Shultz). El teatre pot ser una eina molt poderosa per produir canvis amb una òptica d’integració cos-ment.

Potenciant la capacitat de joc amb Mar Monegal
El teatre en les diferents etapes del desenvolupament (nens, adolescents i adults). Aprendre jugant. Simbiosi entre contingut i forma. Treballar la mirada sensible, la mirada artística. Interrelació de diferents disciplines artístiques (música, dansa, teatre, plàstica). La dramatúrgia aplicada a les classes.
* Aquest dia es comença abans per veure una classe d’ interpretació teatral.

Dinàmiques bàsiques i funcionament dels grups docent a determinar
En aquest seminari aprendrem dinàmiques bàsiques dels grups. Entendrem com funcionen els grups. Aprofundirem la influència de la comunicació verbal i no verbal en les relacions. Donarem eines i habilitats bàsiques de comunicació eficaç per aprendre a conduir un grup, segons els conceptes de Counseling de no jutjar, no interpretar i ser empàtics amb els participants.
Treballarem les diferents etapes per les quals passa un grup (pre-contacte, contacte i post-contacte) i la seva gestió per a una bona integració dels components del grup. A més, reflexionarem sobre la funció del grup com a promotora de canvis positius. Els alumnes podran fer una experiència vivencial dirigint una sessió amb el grup de classe supervisada per la professora.

Contacte i comunicació. Fonaments del Shiatsu amb Sybille Karsch
El Shiatsu és un massatge. Un aprenentatge que s’estableix a partir de l’experiència i la pràctica física i que arriba fins a la meditativa. Relaxant-nos, alienant-nos, escoltant, fent contacte, utilitzant les mans, el pes del cos, estant present, alerta i afinant contínuament la percepció per sintonitzar-se amb els canvis energètics que produeix el ésser humà com a estructura energètica. Aquest camí es fa amb respecte, desafecció i empatia. Així assolim un equilibri físic, emocional, mental i espiritual.

Sentir la diversitat 2 docent a determinar
Experiència teòrico-pràctica de teatre amb col•lectius afectats per problemàtiques psicofísiques, de manera que es pugui empatitzar a l’hora de treballar-hi. Primer, el dolor crònic: en què consisteix (fibromiàlgia, dolor difús en el cos i cansament) i quins són els objectius a treballar amb els afectats. La intervenció a partir del teatre permet abordar els aspectes sensorials, afectius i cognitius de les persones que pateixen aquesta afecció, cosa que contribueix a alleugerir el patiment. Igualment, el Labanmovement, l’escriptura i la relaxació poden facilitar l’expressió i ajuda emocional, millorar l’estat anímic i l’autoestima, rebaixar l’ansietat, focalitzar l’atenció en l’ara i aquí i millorar la qualitat de vida dels afectats.
En segon lloc, tractarem un problema malauradament en alça a causa de la crisi: la desocupació. Les persones sense feina pateixen manca d’autoestima, energia baixa i escassetat de contactes socials. Es farà una classe vivencial on realitzarem improvisacions relacionades amb el tema i també afrontarem la problemàtica a partir de l’anomenat teatre social, amb l’objectiu que les persones aprenguin a ser proactives i superin les situacions de malestar.

Cossos i ments igual de diferents en moviment 1 amb Mar Medina
La T.A. com a base comuna per a l’abordatge del treball corporal des de la pluralitat.

  1. Des de on construir propostes de pràctiques físiques per a tots el cossos: 
    Tensoestructura i globalitat: La preeminència del líquid. Fluïdesa i sistema facial en la integració psicofísica. Fer que allò que és fàcil sostingui el que no ho és tant.
  2. Plaer versus esforç: el gaudi com a via d’aproximació al treball corporal.
  3. Procediments de Dart per promoure l’exploració motriu.

Una altra manera de mirar amb Rosa Vela
Espai formatiu d’interacció entre tots els assistents amb l’objectiu següent: Arribar a unes conclusions pràctiques aplicables i útils respecte a l’acompanyament emocional i desplegament personal dels nens, nenes i adolescents. a partir de l’anàlisi de les qüestions plantejades.

Qüestions:
1. Com hem de mirar als nostres nens, nenes i adolescents per esvair falses creences?
2. Quines estratègies i amb què comptem els mestres, orientadors, terapeutes, etc. per a fer aquesta tasca?
3. Què vol dir ser Referent i per què és tan imprescindible aquesta figura en la relació d’aprenentatge?
4. Liderem amb autoritat o autoritarisme?
5. Escoltem? Ens comuniquem?

Fitzmaurice Voicework ©. El teatre i la vida amb Rosa Galindo
Desestructurar i restructurar. Suports i obertura. Confiança. Obrint canals. La teva veritat.

Bioenergètica i lectura corporal. Eines per al docent 1 amb Toni Cardona.
L’estructura i el llenguatge del cos ens mostra les tensions i els bloqueigs energètics que s’han estructurat per sobreviure a les dificultats de la vida. Ajudar al desbloqueig de les cuirasses caracterials mitjançant l’Anàlisi Bioenergètica permet la connexió amb la vitalitat i el plaer de sentir-se viu.

Espai de reflexió i tancament: Art i natura amb Rosa Galindo 
Trobada residencial a la seu de la Fundació Projecte Miranda (Alt Berguedà) , menjar ecològic i de proximitat, allotjament en sala compartida.

 

PROGRAMA NIVELL 2

Cossos i ments igual de diferents en moviment amb Mar Medina
La T.A. com a base comuna per a l’abordatge del treball corporal des de la pluralitat.

  1. Des de on construir propostes de pràctiques físiques per a tots el cossos: 
    Tensoestructura i globalitat: La preeminència del líquid. Fluïdesa i sistema facial en la integració psicofísica. Fer que allò que és fàcil sostingui el que no ho és tant.
  2. Plaer versus esforç: el gaudi com a via d’aproximació al treball corporal.
  3. Procediments de Dart per promoure l’exploració motriu.

Qui no riu mai no es una persona seriosa docent a determinar
En aquest seminari prendrem contacte amb el nostre clown interior i farem un viatge d’autoconeixement de les nostres possibilitats expressives còmiques. Contactar amb la nostra part còmica és una manera de connectar amb el nostre nen interior, o sigui la part espontània, simple i positiva de l’ésser humà. Aprendrem a descobrir els diferents mecanismes i temps còmics, a crear gags i a descobrir el nostre clown interior. Fent una experiència vivencial podrem aplicar els coneixements apresos en la pràctica pedagògica.
A més a més, com que la rialla i el pensament positiu per ell mateix són terapèutics, treballarem totes les parts del cos alliberant tensions, relaxant-nos, estimulant la producció de les beta-endorfines que regulen l’ humor i augmentant les defenses immunològiques.

Una visió pedagògica-pràctica des de la neurociència amb Jesús Guillén. Matí i tarda
L’objectiu del seminari és introduir els conceptes i mètodes característics de la neuroeducació perquè els professors de teatre puguin conèixer millor els principis bàsics del aprenentatge segons els últims avanços en el coneixement del cervell. Els temes bàsics que treballarem són els següents:

  1. Plasticitat del cervell. Importància de la mentalitat de creixement.
  2. No podem separar la part emocional de la cognitiva.
  3. Atenció. Cóm optimitzar-la.
  4. Memòria i aprenentatge. Diferents tipus de memòria que condicionen l’aprenentatge.
  5. Exercici, son i alimentació per una millor salut cerebral.
  6. Mecanisme bàsic d’aprenentatge.
  7. Formes de millorar-la.
  8. Cooperació. Necessitat de treballar de forma cooperativa.

Cada apartat es treballarà de forma vivencial, compartint evidències empíriques, anàlisi i experiències personals.

Tinc 16 anys i què puc dir i què vols que digui amb Esperanza González
Actualment, un percentatge alt de joves, a les nostres societats, es caracteritza per estar en situació d’exclusió social i amb els que es presenta com difícil o impossible la comunicació. En aquest context, s’ha buscat en el teatre una eina especialment adequada i, en moltes ocasions, especialment efectiva per fer reversible la situació d’exclusió.

Però, convé tenir en consideració els elements que caracteritzen el fer treball amb els joves en situació d’exclusió o en risc de ser-ho:

1- El tipus de pràctica teatral: En la pràctica teatral actual, relacionada amb els joves, convé distingir entre:

  • Peces teatrals adaptades a les formes i gustos actuals dels joves (per exemple, Mozart a ritme i ball de rap)
  • Peces teatrals clàssiques o contemporànies en les quals siguin els joves els principals actors, tècnics, etc. (per exemple, les obres fetes a les escoles o instituts). Dins d’aquest grup es pot incloure la pràctica teatral portada a terme en grups d’adolescents en situació d’exclusió social (per exemple, nois immigrants en situació d’acollida per les institucions públiques)
  • Peces de teatre creades a partir de la improvisació, partint d’un tema proposat prèviament o no i que es desenvolupi seguint les dinàmiques pròpies del grup concret de joves
  • Peces de teatre creades en grups caracteritzats per la diversitat i en els quals els joves són un subgrup més entre d’altres.

Fer teatre des de cada una d’aquestes situacions comporta unes dinàmiques diferents: el paper del director, dels actors, dels tècnics, com es fan es assajos, la didàctica de les tècniques teatrals i, fins i tot, el sentit del teatre i la seva pràctica.

2- La psicologia dels joves i els grups de referència: Tot i això, amb els adolescents, cal tenir un coneixement profund de la seva psicologia i un tarannà especial, basat en l’escolta del sentit subjacent del que caracteritza al jove i al grup de referència.

En el curs sobre teatre amb adolescents en situació d’exclusió social es tindran en consideració aquests aspectes i ens centrarem en la pràctica sobre el procés teatral, el tipus d’exercicis i la creació de motivació en els grups de joves adolescents amb necessitats especials.

El fluix de la vida i la llibertat d’expressió docent a determinar
Rudolf Laban (1879-1958) a partir de l’observació dels nens es va adonar de la rigidesa i limitació del moviment dels adults. A través d’un treball de joc i d’exploració corporal reconquistarem moviments oblidats i descobrirem el nostre estil de moviment, les nostres capacitats expressives i potencial creatiu recuperant el nen interior. La dansa-teràpia afavoreix la comunicació verbal i no-verbal, la expressió de la creativitat i la capacitat de resoldre els propis conflictes inscrits al cos.

En aquest sentit la dansa-teràpia és un instrument de coneixement de si mateix i de desenvolupament personal. Fent una experiència vivencial podrem aplicar els coneixements apresos en la pràctica pedagògica.

El seminari es desglossarà en dos parts:

  1. Mètode Laban per afavorir el procés creatiu i la comunicació no verbal a través d’exercicis de moviment  i de  consciència corporal.
  2. Tècniques de counseling i recolzament psicològic permetran l’elaboració de les emocions i dels sentiments en un procés d’ autoconeixement, recolzat a través de l’escolta activa de la professora i del grup.

Bioenergètica i lectura corporal. Eines pel docent 2 amb Toni Cardona. Matí i tarda
La estructura i el llenguatge del cos ens mostren les tensions i els bloquejos energètics que s’han estructurat per sobreviure a les dificultats de la vida. Ajudar el desbloqueig de les cuirasses caracterials a través de l’Anàlisi Bioenergètica afavoreix la connexió amb la vitalitat i el plaer de sentir-se viu.

Conceptes dramatúrgics en acció amb Àlex Mañas. Matí i tarda
La intenció del taller és aproximar-nos als conceptes universals de la dramatúrgia des d’un punt de vista pràctic. Es realitzaran diferents exercicis pràctics d’ improvisació per reconèixer els elements bàsics de la construcció de ficció: situació d’equilibri, conflicte, acció, clímax, personatges, objectius, obstacles… I després s’analitzaran des d’un punt de vista més teòric. El punt de partida és la idea que el teatre és un acte de comunicació i per tant cercarem la manera perquè tots els elements dramatúrgics puguin estar al servei del missatge.

Comunicar (Del llatí, comunico – compartir, connectar, fer comú, contagiar).

Espai de reflexió i tancament: Art i natura amb Rosa Galindo 
Trobada residencial a la seu de la Fundació Projecte Miranda (Alt Berguedà), pràctiques de docència, menjar ecològic i de proximitat, allotjament en sala compartida.

Docents

rall-borrell-TSL-EoliaRAI BORRELL

Actor, cantant i formador en diverses disciplines. Graduat per l’escola Eòlia (2000-2004) i diplomat pel Col·legi del Teatre (1999-2001) de Barcelona. Mòdul de postgrau en “Teatre i Educació”, “Direcció i dinàmiques de Grup” amb Georges Laferrière (2014, Institut del Teatre). iplomat en Arquitectura Tècnica (1996, UPC.) Actor de teatre (Impromptu Teatre, Malrayo Impro), teatre musical (Dagoll Dagom), Cinema (Ventura Pons), Televisió (Antena 3, TV3), Publicitat. Des de 2009 com a formador regular en interpretació, comèdia musical, improvisació teatral i música, teatre per a ballarins… a Eòlia, Escola Luthier, Aula de Teatre de Mataró, Vocal Factory, Complot Escènic, Factoria Dimo de Barcelona. Des de 2011 formador de Teatre sense Límits , teatre per a persones amb problemàtiques específiques a l’Eòlia.

toni-cardona-TSL-EoliaTONI CARDONA

L’experiència de llargs anys de treball personal i també com Analista Bioenergètic amb nens, adolescents i adults en teràpia individual i grupal em permet una certa perspectiva per afirmar que l’Anàlisi Bioenergètica és un enfocament que obre la comprensió de l’ésser, el camí al plaer de sentir-viu i arrelat al món; ens connecta amb la vitalitat i l’esperança en la capacitat de conduir la pròpia vida amb creativitat i amor”.

Anna-Fores-TSL-EoliaANNA FORÉS

Doctora en Filosofia i Ciències de l’Educació i llicenciada en Pedagogia per la Universitat de Barcelona. “Em dedico a tot allò que tingui a veure amb la humanització, en seguir creient en el gènere humà, o en fer més humana la nostra vida, per tant: l’educació social, la resiliència, la neurodidàctica i l’e-learning.

 

rosa-galindo-rd

ROSA GALINDO

Actriu i cantant. Ha treballat amb els directors més prestigiosos del panorama teatral català desenvolupant la seva carrera com a intèrpret de teatre musical. Cofundadora i codirectora d’Eòlia Escola Superior d’Art Dramàtic i de la Fundació Projecte Miranda. Professora associada de Fitzmaurice Voicework ©. Interessa i apassionada per la connexió veu-cos-emoció, la connexió amb la natura, la comunicació humana i entre espècies.

esperanza-gonzalez-bnM. ESPERANZA GONZÁLEZ

Llicenciada en Psicologia a la UB. Té un master en Atenció Prematura i és creadora i directora del centre Bres Infància, centrat en la psicologia de la infància, maternitat-paternitat i diversitat familiar. És psicòloga i formadora de formadors de l’entitat TRANSformas, que desenvolupa activitat teatral en grups caracteritzats per la diversitat i l’atenció a l’exclusió social. És també col·laboradora i investigadora dels programes Erasmus+ centrats en el paper del teatre i els espais de creació teatral en el desenvolupament personal i comunitari, així com la seva connexió amb les relaciones de poder a la vida quotidiana.

jesus-guillen-bnJESÚS GUILLÉN

Llicenciat en Ciències Físiques per la UB. Docent en Secundària durant 15 anys i, en l’actualitat, docent del postgrau de Neuroeducació de la UB i del màster de Neurodidàctica de la URJC. Autor del Blog sobre neuroeducació “Escuela con cerebro”. Actualment col·labora amb el grup d’investigació coordinat per Anna Forés en projectes relacionats amb la neuroeducació. El 2015 van escriure el llibre “Neuromitos en educación: el aprendizaje desde la neurociencia”. A nivell personal participa en diferents plataformes educatives com Niuco, INED21. Universo UP o Revista Eurodigital en les que analitza el nou paradigma educatiu.

SYBILLE-KARSCH-TSL-EoliaSYBILLE KARSCH

Llicenciada en ciències de l’Educació per la Universitat de Münster (Alemanya.) Diplomada en Shiatsu per l’Institut Europeu de Shiatsu (Europäische Shiatsu Institut). Postgrau de Shiatsu multidimensional segons Pauline Sasaki. Està formada pel Centre of News Directions d’Anglaterra en Teràpia de Diapasons. I en Taitxi i Txikung per la Sillpoint Foundation, Colorado (EUA). Té consulta pròpia a Barcelona des de 1997. Formació en Light-Grids amb Damien Wynne. És membre de Apse (Asociación de Profesionales de Shiatsu en España). Des de 1982, ensenya Taitxi i Txikung. Treballa conjuntament amb Gerard Arlandes des de fa més de trenta anys. I des de 2011 codirigeix el Centre Gerard Arlandes.

alex-manasÀLEX MAÑAS

Autor i director de teatre. Llicenciat en Dret per la UB, i ha realitzat el postgrau de direcció d’actors de la URL. Ha sigut professor de comunicació al Col·legi d’Advocats de Barcelona i des de 2006 ho es de metges i professionals relacionats amb la bioquímica per a la Fundació Dr. Esteve. Ha impartit classes de Guió Cinematogràfic a la Facultat de Publicitat i Relacions Públiques de la UPF, i ha treballat en seminaris de redacció i presentació d’articles científics a la Facultat de Ciències de la Salut de la UPF.

Mar-Medina-TSL-EoliaMAR MEDINA

Es forma com a ballarina a diferents ciutats europees, principalment a Barcelona amb A. Morin, L. Hernández i A. Corchero, i a Nova York al Movement Research amb L. Nelson, S. Paxton i J. Nelson i amb la SITI Company d’Anne Bogart. El seu interès per l’estudi del cos en moviment la porta a graduar-se l’any 2007 com a professora de Tècnica Alexander. Col.labora amb diferents companyes com Iliacan, Théâtre de l’Archipiel, Compagnie Taffanel, Headlong Dance Theater i La Fortaleza. Imparteix classes de dansa, moviment i tècnica Alexander.

Mar-Monegal-TSL-EoliaMAR MONEGAL

Docent, autora i directora de teatre. Diplomada en infermeria per la UB. Es forma com actriu a Eòlia on cursa també estudis de dramatúrgia i direcció. És coordinadora del Planter d’Eòlia i professora d’interpretació i escriptura creativa per nens, adolescents i adults.

 

Rosa-Vela-TSL-EoliaROSA VELA

Mestra i professora de ciències experimentals. Creadora i Ex directora de l’institut. Formadora de formadors en Competències Bàsiques per la UB. Coordinadora en investigació i Recerca en alumnes d’Altes Capacitats. Intervenció educativa. Escola Inclusiva de l’ICE de la UB. Master Coaching Integral per ASESCO i ICF.

web-pedagogia

Vols rebre més informació sobre la Formació?

El teu nom (obligatori)

El teu email (obligatori)



Els docents ens expliquen la Formació en Pedagogia Teatral:

Rosa Galindo

Rai Borrell

 

Anna Forés