L’Audició és la primera presentació pública oficial en l’àmbit del món professional del treball interpretatius individuals dels alumnes de 4rt d’ESAD. El Teatre Eòlia els acull dins la Mostrad’Intèrprets Emergents i s’ofereix com a trampolí per a la seva visibilitat.
.
  • Especialitat de Teatre Musical: SONDHEIM SONG TIME amb la direcció de David Pintó idirecció musical d’Óscar Peñarroya. El punt de partida gira al voltant de les peces del compositor i director homònim. Es podrà veure de l’1 al 3 de febrer de 2019. Divendres i dissabte a les 20.30h  i diumenge a les 18h al Teatre Eòlia.

Reserva la teva entrada a eolia.ticketara.com

  • Especialitat de Cinema i Televisió: DANNY&ROBERTA, sota la direcció d’Oriol Tarrason. Una adaptació teatral de l’obra de John Patrick Shanley. Es podrà veure del 8 al 10 de febrer de 2019. Divendres i dissabte a les 20.30h  i diumenge a les 18h al Teatre Eòlia

Reserva la teva entrada a eolia.ticketara.com

 

4rt ESAD interpretació especialitat teatre musical


SONDHEIM SONG TIME

De l’1 al 3 de febrer de 2019

FITXA ARTÍSTICA
Direcció: David Pintó
Direcció musical: Óscar Peñarroya
Intèrprets: Isaac Alarcón, Mariona Esplugues, Pol Forment, Adriana Galicia, Sandra Miarnau, Sara Rodríguez i Pol Rosell.

SINOPSI
“Amb l’excusa de treballar números corals tècnicament complicats (i per acabar‐ho d’adobar d’Stephen Sondheim, que té fama d’endimoniat), hem construït una petita dramatúrgia per explorar vincles i relacions entre personatges.
Utilitzarem material de Passion, Into the woods, Sweeney Todd, Company, Evening Primrose, Marry me a little, Sunday in the park with George i Merrily we roll along, i el barrejarem amb escenes de dramatúrgies contemporànies per construir una escudella barrejada.
Una bona manera per acabar amb el llistó ben amunt i gaudir d’una música preciosa plena de sorpreses i matisos.”

Durada de l’espectacle: 90 minuts
ESPECTACLE APTE PER A TOTS ELS PÚBLICS

Actor, cantant i humorista, va començar els estudis superiors de teatre el 2014, a l’escola Eòlia. Ha protagonitzat La arrebatada tragedia de Éric (2015-2016), La llamada de Lovecraft(2018), a més de ser intèrpret i col·laborador a la primera edició de Fest(i)Vers (2018). Com a cantant se l’ha sentit al Big Monday(2017), a Survivor’s Story (2018) i a Ca, Barret 50! (2018). La seva faceta còmica l’ha portat, a més a més, a fer diversos treballs com a monologuista stand-up i a fer de pallasso d’hospital. Actualment, està produint el seu programa digital titulat Isaactamente.

 

Actriu i cantant formada a l’ESAD Eòlia (menció en Teatre Musical). Està certificada per ser professora de Fitzmaurice Voicework i Forprove. Actualment també està acabant Pedagogia a la UB i treballa com a pedagoga i docent. Ha treballat com a cantant i ballarina al Club Súper 3, al Big Monday (Teatre Poliorama), a Maremar de Dagoll Dagom, gravant maquetes per l’espectacle (Teatre Poliorama), i al musical Pippi Langstrumpde Lazzigags (Teatre Poliorama). Estrena amb la seva pròpia companyia (The followers) l’espectacle performàtic Finding (ourselves) Siri a Londres (Rose Bruford) i Welcome to Siri’s Party a la Sala Beckett (Croquis). També participa en l’espectacle OAT amb la Cia Ensemble (espectacle guanyador del 1r premi del Festival Estació Escènica).

Estudia interpretació a l’ESAD Eòlia. Inicia la seva trajectòria professional amb Magatzem d’Ars, fent gira per tot l’estat espanyol (2013- 15). Co-fundador de la companyia Ensemble, destaca: El número de Bárbara Becker, dirigida per Joan Maria Segura (Microteatro Madrid – València – Barcelona, Festival Micròmetre, Teatre Gaudí 2016-19), Hamlet/ Segismu-ndo de Loredana Volpe (Teatre Eòlia 2018) i OAT de Miriam Bartés (Festival Estació Escènika 2018, peça guanyadora de l’edició). Ha fet Ningú et va dir que fos fàcilde Gerard Nicasi i Marc Miramunt (Jove Teatre Regina i gira per Catalunya 2016-18) i Ànteros de Núria Llausí presentat a l’Onyric Teatre Condal i al Festival NunOff 2018.

Cursa el grau d’Interpretació a Eòlia (ESAD) així com a Laura Jou Estudi per l’Actor. S’ha format a Nancy Tuñón, Royal Conservatoire of Scotland, Glasgow i Queen Ethelburga’s, York. Titulada en Pre-Musical per l’escola Coco Comin (disciplines de jazz, ballet, claqué i hip- hop), cursos a la Royal Academy of Dance, Londres i a la Hubbard Street Dance, Chicago. Actualment actua a La casa de Bernarda Alba, dirigida per Tony Casla, a OAT, companyia Ensemble i la lectura dramatitzada La Jugada(Espai Brossa). Intepretació en curtmetratges com Hija Kaplan de Geoffrey Cowper (2015),Street Scene dirigit per l’actor i director David Hayman (2014) i en teatre The Last days of Judas Iscariot de Yasen Peyankov (2017) iRosita, premi a millor obra teatral al MUTIS- VIII (2016). Graduada en Psicologia (UB).

Finalitzant el 4t curs d’interpretació a l’Escola Superior d’Art Dramàtic Eòlia, en l’especialitat de teatre musical. Actualment, participa com a actriu a La Casa de Bernarda Alba (obra nominada al Gran Premio de España de Artes Escénicas), produïda per la Companyia Antzoki Teatteri, amb la qual ha actuat a Porta4 (Barcelona), a la Sala Carolina (València) i al Teatro Cervantes (Valladolid), entre d’altres.

Està cursant el 4t curs dels Estudis Superiors d’Art Dramàtic a Eòlia, en l’especialitat de musical. Per altra banda, també s’ha format en càmera a l’Escola Lliure. Ha estudiat música durant 10 anys a l’Escola municipal de Música Joan Manel Serrat i toca la flauta travessera des dels 7 anys. Domina diferents estils de dansa com ballet clàssic a l’Escola Eulàlia Blasi, jazz a l’Escola ÈXIT, flamenc a Casa Candela i fa 9 anys que ballant hip-hop, actualment a l’Escola Tribu Urbana Center. Ha participat en el cicle de lectures de Joan Brossa (2019) a l’escenari Joan Brossa.

Porta pujant als escenaris des dels 12 anys i l’any 2015 comença els Estudis Superiors d’Art Dramàtic (ESAD) a Eòlia, en l’especialitat de teatre musical.

També està format en cant líric (baríton) i té nocions de guitarra.

Recentment ha participat com a actor i cantant en produccions com Rhapsody In Lorca (Sala Fènix, 2018), Òpera entre Bambolines (Teatre Eòlia, 2018), Ca, Barret50! (Teatre Eòlia, 2018) oEl Nom (Foment Hortenc, 2018) i més projectes amb dates encara per confirmar.

.

4rt ESAD interpretació especialitat cinema i TV


DANNY&ROBERTA

Del 8 al 10 de febrer de 2019

FITXA ARTÍSTICA
Autor: John Patrick Shanley
Direcció: Oriol Tarrasón
Ajudant de direcció: Omar Bañón
Versió i Adaptació: Oriol Tarrasón i els alumnes de 4rt interpretació
Intèrprets: Míriam Bartes, Maria Bou, Andrea Castellanos, Néstor Circolone, Enric Pera, Adrián Portillo, Irene Quirós, Maria Ràfales, Maria Sanz, Hector Vidondo i Maria Vives.

SINOPSI

Tot és foscor en la vida de Danny. Només les seves violentes baralles donen sentit a la seva existència. El Bronx l’envolta i el consumeix. Una nit apareix en la seva vida Roberta, amb els seus propis dimonis interns i perseguida per un desagradable record relacionat amb el seu pare.

Durada de l’espectacle: 90 minuts
ESPECTACLE APTE PER A TOTS ELS PÚBLICS

Estudiant d’interpretació a Eòlia ESAD. Cofundadora de la cia Ensemble: El número de Bàrbara Becker, dir. de Joan Maria Segura (Teatre Gaudí, 2017), El primero de Bárbara Becker, dir. Dani Amor (Microteatre Barcelona i Madrid), La tostada siempre cae por el lado de la mantequilla, de Bárbara Becker (Tantarantana i Sala Barts 2018),OAT (1r premi Festival Escenika) i Un nou món. També ha actuat amb la cia La Coquera, dir. Alberto Rizzo, amb els quals ha realitzat: Homenaje a Federico García Lorca(Tantarantana, 2017) i amb la cia Proscenio amb l’obra Rosita de Lorca (Sala Porta 4). Próximament treballarà a Sucedáneas(Teatreòlia, 2019), de Marc Crehuet dir Jaume Viñas. És programadora de la Temporada Off del Teatre Àngel Guimerà d’El Vendrell.

 

Va néixer a Barcelona el 1991, ha estudiat interpretació a Eòlia ESAD. Va participar en la gala Big Monday que es va fer al Poliorama l’any 2017.

Ha participat en dos workshops de teatre musical en anglès; Avenue Q sota la direcció de Joey Bates i Survivor Story dirigit per Rachel Page al 2017 i 2018 respectivament.

Sempre li ha interessat el teatre i ha format part durant set anys d’una companyia amateur de teatre musical.

Estudiant d’Interpretació a Eòlia ESAD. Ha realitzat diversos cursos de dansa a escoles com Coco Comín i Eulàlia Blasi. Ha realitzat obres com, Rhapsody in Lorca(Sala Fènix amb Walter Cots 2018), Suspès(Tantarantana Àtic 22, 2016), i un workshop musical Survivor Story (Eòlia amb Rachel Page 2018).

Actualment està treballant en els processos creatius de cia Rit.hu amb la performanceInsomnia i en la performance Voraz de la cia Unam Yerda.

Néstor Circolone Rodríguez, neix a Milà, Itàlia, i als 6 anys comença a fer teatre com a extraescolar. Als 15 anys entra a la primera escola d’art dramàtic i passa per vàries altres fins a graduar-se, aquest any, a Eòlia ESAD.

Es considera a si mateix com un actor còmic, encara que no tanca altres portes. Ha realitzat treballs teatrals, entre els quals destaquen Lolando i El Buen Vecino; i treballs audiovisuals comHOME o La Paloma.

Estudiant d’Interpretació a Eòlia, ESAD. Ha participat en diversos curtmetratges comAnyway (dir. Laura Giralt) i finalista al Festival Subtravelling 2018. És membre i cofundador de les companyies Las Bravas Teatre i La Puta Precaria, aquesta última amb la qual va estrenar l’obra Keep It Kutre el 2018. Actualment, forma part de la companyia Antzoki Teatteri amb l’obra Romeo y Julieta, una mirada distinta dir. de Tony Casla, representada a diversos festivals d’Espanya, Mèxic i Argentina. Premi al millor actor principal al Certamen Nacional de Teatro Isidoro Máiquez de Cartagena 2017 pel paper de Romeo. També ha format part d’obres com El conte de la criada, dirigida per Carol López i Veintipocos, d’Àlex Mañas.

Amb estudis inicials a Espai Escènic, aquest 2019 finalitza Interpretació a Eòlia ESAD (menció en cinema i televisió). Estudia sis mesos a l’escola d’interpretació de Londres: Rose Bruford College. Ha treballat en la companyia La Coquera, amb qui va fer funcions en festivals de teatre de Lisboa, Madrid, Toledo, Granada i Pamplona (premi al millor actor). També ha estat actor de la cia de teatre familiar Magatzem d’Arts.

Experiència en audiovisuals amb aparicions en curtmetratges de l’ESCAC com Bus Storyde Jorge Yúdice o Cunetes de Pau Teixidor. Acaba de rodar el seu primer llargmetratge:Casa de suor i llàgrimes de Sonia Escolano. Actualment treballa en l’obra Come To Daddyde gira per Regne Unit 2019.

Estudia Interpretació a Eòlia ESAD. Té formació prèvia en dansa contemporània, acrobàtica i hip-hop. Ha realitzat un munt de projectes en forma de taller al teatre Eòlia com Instrucciones para entender, desentender y entender el amor de Fran Lahera. Ha actuat al microteatre Can Clariana el desembre de 2018. Des de novembre de 2018, forma part de l’equip de Sucedáneas, de Marc Crehuet.

En cinema ha realitzat dos curtmetratges:Vic de l’Escac el 2015, i amb Blanquerna al 2019. Actualment treballa com a actriu principal al llargmetratge Helena, escrit i dirigit per Álex Mañas.

El 2011 comença la seva formació teatral a l’Escola d’Actors de Barcelona, on cursarà 4 anys de la formació de l’actor/actriu, i comença a formar-se com a cantant. El 2012 realitza un monogràfic d’iniciació al teatre musical a l’Escola Memory, i el 2013 comença els estudis de Comèdia Musical a l’Escola Coco Comin. L’any 2015 inicia els estudis d’Interpretació Eòlia ESAD.

Des de l’any 2011 ha participat en diferents muntatges teatrals, l’últim, Alícia en el país de las Maravillas (2017). Actualment està preparant el seu primer espectacle teatral per la seva companyia, Erufu Produccions. Treballa de docent teatral en diferents centres educatius.

Després de 15 anys essent esportista d’alt rendiment, deixa les piscines i les pilotes pels teatres i les càmeres de cinema. A part d’alguns anuncis publicitaris, la primera formació com a actriu la va iniciar al Planter d’Eòlia des d’on va poder actuar al Teatre Poliorama en diferents actuacions.

La seva formació d’ESAD es divideix entre Eòlia i una mobilitat a la University of Illinois at Chicago on va tenir la sort de realitzar tercer de carrera i on va actuar, crear i ensenyar però sobretot va créixer com a persona.

Pròximament la podreu veure al Teatre Eolia a l’obra Sucedáneas el mes d’abril.

Estudiant d’interpretació a Eòlia ESAD. Formació prèvia amb el tenor José Luis Casanova; Nancy Tuñón; amb Montse Tixé i Pablo Bravo; Joey Bates; i doblatge amb Montse Miralles. Cofundador de la Companyia Ensemble: El número de Bàrbara Becker dir. Joan Maria Segura (Teatre Gaudí, 2017), El primero dir. Dani Amor (Microteatre Barcelona 2017) i La tostada siempre cae por el lado de la mantequilla (Tantarantana i Barts 2018). Forma part de la Cia. La Vucal (Jove Companyia de Teatre de Vers de Barcelona) dir. Pere Sagristà: El Cid (Teatre Eòlia, 2017) i El despit amorós (Teatre Eòlia, 2018). Ha participat a Ameagari d’Andrea Monje (Teatre Eòlia, 2018), i al Big Monday(Teatre Poliorama, 2017) i ha codirigit i actuat a Anastasia El Musical (Teatre Victòria, 2017).

Des de molt petita es troba vinculada a la música i al teatre per tradició familiar. Ha estat membre de Joventut Artística de Calella. Inicià els estudis teatrals a La Fàbrica amb Txell Botey. Actualment cursa 4t d’Interpretació a Eòlia ESAD.

Obté el grau professional de piano al Conservatori del Liceu el Juny de 2017. Ha cantat en diversos cors i ha participat en sarsueles i òperes. Ha rebut classes de cant de mestres com Albert Deprius, David Hernández i Anna Ollet, i actualment rep classes de Toni Gubau. Des de 2015 és membre del Cor Jove de l’Orfeó Català amb qui ha fet projectes com The Lord of the Rings, Carmina Burana, Magnificat de John Rutter, Considering Matthew Shepard(estrena europea) i l’estrena del Requiemd’Albert Guinovart entre d’altres.

.